Interim

Heeft u een tijdelijk capaciteitsprobleem of is er een veranderingstraject gaande binnen uw organisatie? De interim-managers van BusinessBuilding helpen u uit de brand. Al onze interim-managers hebben minimaal 10 jaar ervaring in het leidinggeven en managen van sales- en/of marketingmedewerkers en bijbehorende processen. Bij interim-management komen de disciplines van consultancy, coaching en training bij elkaar.

Een verkoopteam opzetten of inrichten, aansturen,  motiveren, trainen, met als doel de resultaten verbeteren. Dat is wat een interimmanager van BusinessBuilding doet.
Bij trajecten waar een tijdelijk capaciteitsprobleem is ontstaan, zorgen wij voor meer nadruk op de aansturing, het op een hoger plan brengen van de medewerkers en aandacht voor het complete salesproces. Hetzelfde kunnen wij u bieden bij een veranderingstraject waarbij tijdelijk meer nadruk op de aansturing is gewenst.

Vanzelfsprekend is het borgen van alle activiteiten die de interim-manager onderneemt om uw resultaat te verbeteren binnen uw organisatie noodzakelijk. Dit betekent dat u aan het eind van het interim-traject naast een geolied proces beschikt over de kennis die nodig is om het proces lopende te houden.

Benieuwd naar de mogelijkheden binnen uw organisatie? Daag ons uit in een vrijblijvend gesprek en wij laten u zien hoeveel groei wij voor u kunnen realiseren.