Opzomeren! Nu de (omzet)doelstelling 2013 halen.

Door: Andre de Wilde

Ligt u met uw omzetdoelstelling op koers?

of kunt u nog wel een extra omzet boost gebruiken?
De vakantieperiode is voorbij, een natuurlijk moment voor een commerciële doorstart door focus aan te brengen in uw commerciële activiteiten. Maar tevens een kritisch moment om u te laten leiden door de waan van alle dag met als gevolg dat uw omzet doelen niet worden gehaald!

Wat kan ik doen om de omzet in de laatste maanden een extra boost te geven?
Met sterke focus in combinatie met onze bewezen methodieken zoals volgens de Plan – Do – Check – Act structuur, Sales Activity Management en de vijf commerciële performers!

Hoe pak ik dat aan?

Natuurlijk in iedere situatie weer net iets anders, maar de rode draad hebben wij voor u in een handig en vooral pragmatisch 10-stappenplan gezet.

Stap 1 is een data analyse op contacten, conversie en omzet per oriëntatiekanaal.
Stap 2 is een SMART formuleren van de doelstellingen
Stap 3 is de vertaling van de doelstelling middels de SAM methodiek
Het volledige uitgewerkte stappenplan verstrekken wij u graag. Het is hier gratis en zonder verdere verplichtingen aan te vragen. U ontvangt het stappenplan per email.

Werkt het?

JA! Gegarandeerd. Klanten waarvoor wij dit hebben ingericht en geïmplementeerd  realiseren in een kort tijdsbestek, afhankelijk van de situatie, een (omzet)groei variërend van 5% tot wel 38%.

Hoe snel kan ik implementeren en wat zijn de resultaten?

Bovengenoemde aanpak is binnen tien werkdagen te implementeren. Afhankelijk van de doorlooptijden in de verkoopcyclus ziet u de resultaten al binnen enkele weken.

Meer weten?

Wilt u weten hoeveel deze – of een andere – aanpak uw organisatie op kan leveren? Wij maken het voor u inzichtelijk. Neem daarvoor vrijblijvend contact met ons op.