Als ondernemer heb je een goed idee en een grote passie. Je bent ergens goed en onderscheidend in en daar heb je een bedrijf van gemaakt. Je hebt mooie innovaties doorgevoerd en je product- en dienstenpallet uitgebreid. Je onderneming is dan ook lekker gegroeid de afgelopen tijd.

En dan kom je er ineens achter dat je overal en nergens mee bezig bent. Je voert zaken uit op allerlei vakgebieden: inkoop, personeel, verzuim, ICT, wetgeving, huisvesting, administratie, verkoop en marketing. Je ontdekt dat je niet ieder vakgebied even leuk vindt. En wellicht ben je ook niet in alle verschillende vakgebieden even goed. Een kwestie van ‘schoenmaker blijf bij je leest’.

Sales & marketing

Voor een aantal van deze bedrijfsonderdelen denk je misschien aan het inhuren van een specialist, bijvoorbeeld voor je financiële administratie, ICT-ondersteuning of HR.  

Dat Commercie een specifiek vakgebied is, wordt nog wel eens vergeten. Je kunt je Sales en Marketing er niet zomaar ‘even bijdoen’. Het commerciële speelveld is in de afgelopen jaren behoorlijk veranderd en een stuk complexer geworden. Klanten zijn bijzonder goed geïnformeerd. Vrijwel alles wat ze willen weten is online voorhanden. Ze wensen zo’n beetje 24 uur per dag beschikbaarheid en bestellingen moeten binnen één werkdag ontvangen zijn. In B2B zien we onder andere dat verhoudingen in de ketens veranderen en dat klanten een hoge mate van flexibiliteit verwachten.

De partners van BusinessBuilding zijn gespecialiseerd in één ding: commercie! We hebben kennis van de allerlaatste ontwikkelingen en hebben ervaring in veel verschillende branches. We beheersen ons vak goed en onze klanten beamen dit.

Onze samenwerkingen starten met een vrijblijvende kennismaking. Samen sparren over ons vakgebied. Een gesprek waarin we je tips geven die je direct kunt gebruiken voor je bedrijf. En waarin we bespreken wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen. Zien we elkaar snel?

Bel naar 088 – 0111 333 of mail naar info@businessbuilding.nl voor een afspraak.

« Terug naar alle artikelen