Haal het meeste uit multichannel acquisitie: online social selling en offline kanalen.
4 redenen om te beginnen met Multichannel Acquisitie
De technieken en vaardigheden van de multichannel acquisitie aanpak leer je bij BusinessBuilding. Wij kijken naar het volledige acquisitie proces op maat: jouw business, jouw resultaat, jouw doelstellingen. Twijfel je nog? Bekijk de 4 redenen om direct te beginnen met de multichannel acquisitie methodiek:
- Op de eerste plaats wordt een boodschap die via meerdere kanalen gehoord of gelezen wordt, veel eerder herkend en daardoor eerder als waarheid gezien.
- Op de tweede plaats heeft de accountmanager die gebruik maakt van multichannel acquisitie een kapstok, waardoor de drempel om contact op te nemen lager wordt. Hij heeft daardoor simpelweg meer contactmomenten om afspraken te maken.
- Op de derde plaats neemt de bereikbaarheid van contactpersonen toe. Doordat ze de bedrijfsnaam en bijbehorende boodschap al meerdere keren hebben gezien zijn ze sneller geneigd om de accountmanager te woord te staan
- Op de vierde plaats zal de conversie toenemen. Het aantal belletjes dat nodig is om tien afspraken te creëren zal bij een multichannel aanpak lager liggen dan bij alleen een telefonische acquisitie aanpak
Wil je nog meer resultaat in je acquisitie? Denk dan ook goed na over: WIE zijn je meest kansrijke prospects en WAAROM kopen zij bij jou. Dan richt jij je op de juiste doelgroep, met de juiste boodschap en benader je jouw prospects via de meest rendabele oriëntatie kanalen. Succes verzekerd!
Meer info
Wil je weten hoe jij deze multichannel acquisitie aanpak kan gaan inzetten en hoeveel deze aanpak oplevert? Neem hier vrijblijvend contact met ons op, dan gaan we daarover in gesprek.