Klant aan het woord – Eric Krijnen – directeur uitzendorganisatie – 4Works

Klant aan het woord – Eric Krijnen – directeur uitzendorganisatie – 4Works

"Stevige kerels, die in staat zijn om de verkoop echt te verbeteren."

Door: Andre de Wilde

Eric Krijnen – 4Works

Directe resultaten in moeilijke tijden op de arbeidsmarkt.

De arbeidsmarkt stond onder flinke druk. Over de eerste helft van 2010 is het inhuren van flexibel personeel met ruim één derde gedaald. 4Works merkten deze terugloop natuurlijk ook in onze opdrachtportefeuille. Wij hebben ervoor gekozen om niet bij de pakken neer te gaan zitten, maar actie te ondernemen om onze verkoop te verbeteren.

Al tijdens het kennismakingsgesprek ontstond het vertrouwen dat BusinessBuilding ons zou kunnen helpen ondanks de lastige markt. We schakelde BusinessBuilding dan ook in.

eric-krijnen-4works-4-works-businessbuildingEerst hebben ze met een korte en gedegen analyse de mogelijkheden en uitdagingen goed in kaart gebracht. De week erop zijn we met een concreet actieplan samen aan de slag gegaan. Zo werden onder andere de doelgroepen waar wij succesvol opereerde in kaart gebracht en gingen we juist in die branches op zoek naar nieuwe klanten. Ook kregen we training  op het gebied van het telefonisch maken van afspraken en in het voeren van goede verkoopgesprekken. Tegelijkertijd werden de diverse verkoopprocessen beter op elkaar afgestemd waardoor er een stuk efficiënter gewerkt kon worden.

 

Dit alles wierp al snel vruchten af en de tweede helft van 2010 werd daarmee een succesvolle periode voor 4Works.

Doordat alles voor ons een vanzelfsprekende werkwijze is geworden, hebben we in de eerste maanden van 2011 de stijgende lijn verder voortgezet.

Eric Krijnen, Directeur uitzendorganisatie 4Works

Indien u meer wilt weten over deze case en/of de gekozen aanpak, kunt u contact opnemen met BusinessBuilding.