Groeit je bedrijf maar heb je het idee dat het beter kan?
Je bent niet de enige!
Veel ondernemingen groeien door de economische hoogtijdagen. Toch hebben veel ondernemers de overtuiging dat het (veel) beter kan. Ook zien we dat veel ondernemers worstelen met de sterk veranderde marktomstandigheden en verkooptechnieken.
Hoe verkoop ik mijn producten en diensten in de toekomst? Ook deze vraag horen we regelmatig en daar kunnen wij ook goed antwoord op geven.
Een commerciële audit geeft antwoord op deze vragen EN direct een oplossing hoe je dit bereikt!
Een goede commerciële audit zal:
- Objectieve inzichten in de huidige situatie en het groeipotentieel voor de toekomst geven
- Een scherp beeld geven wat er verbeterd kan worden
- Inzicht geven hoeveel die verbeteringen opleveren
- Inzicht geven hoe je in 2025 je sales en marketing ingericht moet hebben
- Een pragmatisch actieplan geven hoe de commerciële organisatie op het gewenste niveau gebracht kan worden
- Een mogelijkheid geven de verbeteringen van het commerciële team in de tijd te meten en bij te sturen
Kortom, na een commerciële audit weet jij als ondernemer wat er goed gaat, wat er beter kan en hoe je dat kunt bereiken!
De werkwijze voor deze commerciële audit is als volgt: onze ervaren consultants zullen gesprekken voeren met de commercieel betrokkenen, er zal een database analyse plaatsvinden en een analyse van alle cijfermatige inzichten. We analyseren op groepsdynamica niveau en bekijken de marktsituatie.
Alle conclusies en bevindingen worden in een pragmatische presentatie en met een actieplan gepresenteerd aan de directie.
Voor meer informatie stuur een email en we nemen graag contact met je op.