Hoe stel ik als commercieel manager de juiste prioriteiten en kom ik tot succesvolle interventies?

De commerciële resultaten van uw organisatie zo verbeteren, dat er een blijvende rendementsverbetering ontstaat. Voorwaar geen eenvoudige opgave waarvoor u als commercieel eindverantwoordelijke staat! Het betekent een vrijwel continu maken van keuzes. En de juiste prioriteiten stellen. Dat dat niet altijd succesvol verloopt, leert de praktijk. Lees voor de achterliggende redenen ook de artikelen:

Commercieel manager laat omzet liggen door verkeerde prioriteiten te stellen en Waarom voor de hand liggende interventies de commercieel manager NIET helpen het resultaat te verbeteren?

Wat leidt dan wel tot succes? Het plan van aanpak in deze whitepaper helpt u op weg de juiste prioriteiten te stellen en zo tot succesvolle interventies te komen. Interventies die uiteindelijk leiden tot een blijvende rendementsverbetering!

 

In deze whitepaper:

  • Plan van aanpak naar rendementsverbetering
  • De Analyse:
  • Het resultaat:
  • Randvoorwaarden voor succes:

Download de whitepaper