Verkopen is topsport
De wereld verandert razendsnel en klanten goed bedienen vraagt meer dan alleen het leveren van een dienst of product. Vandaag de dag dien je de klant te begrijpen en dien je vaardig te zijn om de échte behoefte te achterhalen en deze te matchen aan de best passende oplossing.
Ruim 95% van ons gedrag is onbewust gedrag
Hoe ga je als verkoper dan om met je gesprekspartner en jouw eigen gedrag? Dit leren wij je in onze NeuroSales Academy. De Academy is de succesvolle training Adviserend Verkopen uitgebreid met neurowetenschappelijk inzicht. Door het volgen van deze Academy verbeter je je verkoopvaardigheden, leer je over het brein en de invloed die het brein heeft op communicatie en gesprekken. Door deze kennis én vaardigheden goed toe te passen, heb je betere relaties, diepgaandere gesprekken met meer resultaat.
Wij geloven in authentiek gedrag met wetenschappelijke kennis van het brein!
Inhoud NeuroSales Academy:
- Inzicht in het brein, de ontwikkeling en werking
- Gedragsstijlen en het belang van goede verbindingen
- Het brein en het koopproces
- Structuur van een effectief verkoopgesprek
- Het belang van storytelling
- Het achterhalen van (latente) behoeften
- Koopmotieven, koopsignalen en koopbezwaren
Wat kan jij na het volgen van deze NeuroSales Academy?
- Je goed verbinden met je gesprekspartner
- Beter contact en communicatie bewerkstelligen
- De échte behoefte van je gesprekspartner achterhalen
- Storytelling effectief toepassen
- Een betere klantrelatie behalen
Praktische informatie:
- Acht bijeenkomsten (halve dag)
- Duur : 10-12 weken
- Online coaching en contact
- werkboek en e-learning app