Whitepaper
Laat geen omzet liggen door verkeerde prioriteiten te stellen
Hoe kun je je commerciële resultaten verbeteren? En hoe zorg je ervoor dat er een blijvende rendementsverbetering ontstaat? Als commercieel manager heb je dagelijks talloze keuzes te maken. Keuzes die het resultaat van de onderneming direct beïnvloeden. De praktijk leert dat veel commercieel managers zich onvoldoende bewust zijn van de verschillende keuzes die zij doorgaans kunnen maken en de prioriteiten die ze daarbinnen moeten stellen. Hierdoor blijven omzetkansen liggen. In deze whitepaper lees je wat de oorzaken zijn van deze onbewuste keuzebeperking en wat voor effect dat kan hebben op je commerciële resultaten.
Inhoud
- Veranderend commercieel landschap
- Transparantie beïnvloedt uw reputatie
- De klant wil echte waarde
- Leadgeneratie wordt steeds moeilijker
- Een zware taak op uw schouders
- Ze namen een glas en deden een plas en …
- Probleem ‘oplossen’ vanuit tunnelvisie
- Het effect: Gebrek aan innovatiekracht
- Defensief gedrag ligt op de loer
- Hoe dan wel?