Whitepaper

Cross-sell in organisaties met een holdingstructuur 

Stimuleer synergie in klantrelaties

In een competitieve markt bieden organisaties met een holdingstructuur niet alleen uitdagingen, maar ook enorme kansen. Door slim gebruik te maken van cross-sell strategieën kunnen zij klanten beter bedienen én de omzet maximaliseren. Toch blijven veel van deze kansen onbenut. Deze white paper onderzoekt waarom dat zo is en biedt praktische handvatten om een organisatie-inrichting te ontwikkelen die wél werkt. 

Verder lezen? Download de whitepaper

 

Inhoud

  1. Probleemanalyse: wat gaat er mis?
  2. Silovorming tussen dochterondernemingen
  3. Cultuur gericht op onafhankelijkheid
  4. Onvoldoende inzicht in klantbehoeften
  5. Ineffectieve beloningsstructuren
  6. Oplossingen: Zo faciliteer je effectieve cross-sell
  7. Conclusie: kansen grijpen met een slimme blueprint

Nu downloaden

Laat uw commercieel manager omzet liggen door onbewust verkeerde prioriteit te stellen en wilt u dit aanpakken?

Neem dan contact op met één van onze partners of stuur een mail