Whitepaper

Commercieel manager laat omzet liggen door onbewust verkeerde prioriteit te stellen.

Hoe kunt u uw commerciële resultaten verbeteren. En hoe zorgt u ervoor dat er een blijvende rendementsverbetering ontstaat? Als  commercieel manager heeft u dagelijks talloze keuzes te maken. Keuzes die het resultaat van de onderneming direct beïnvloeden. De praktijk leert dat veel commercieel managers zich onvoldoende bewust zijn van de verschillende keuzes die zij doorgaans kunnen maken en de prioriteiten die ze daarbinnen moeten stellen. Hierdoor blijven omzetkansen liggen. In deze whitepaper leest u wat de oorzaken zijn van deze onbewuste keuzebeperking en wat voor effect dat kan hebben op uw commerciële resultaten.

Inhoud

  • Veranderend commercieel landschap
  • Transparantie beïnvloedt uw reputatie
  • De klant wil echte waarde
  • Leadgeneratie wordt steeds moeilijker
  • Een zware taak op uw schouders
  • Ze namen een glas en deden een plas en …
  • Probleem ‘oplossen’ vanuit tunnelvisie
  • Het effect: Gebrek aan innovatiekracht
  • Defensief gedrag ligt op de loer
  • Hoe dan wel?

Nu downloaden

Laat uw commercieel manager omzet liggen door onbewust verkeerde prioriteit te stellen en wilt u dit aanpakken?

Neem dan contact op met één van onze partners of stuur een mail