Een aandachtige prospect

Een aandachtige prospect

Hoe krijg je jouw prospect zo ver dat hij tijd maakt voor jouw verhaal? We hebben allemaal een inbox vol ongelezen e-mails en meer meetings dan we zouden willen. Het is aan jou om zo ‘to-the-point’ mogelijk over te komen om aandacht te krijgen. Wees beknopt. Altijd....

Lees meer
7 New business-tips: van eerste telefoontje naar lead

7 New business-tips: van eerste telefoontje naar lead

Voor veel verkopers is het geen favoriete bezigheid: telefonische acquisitie. Je krijgt inderdaad met enige regelmaat een ‘nee’ te horen, waarna menig verkoper het bijltje erbij neergooit. Niet doen! Want ten eerste: oefening baart kunst. En ten tweede: een ‘nee’ is...

Lees meer
Verkopen en Afstand: Hoe combineer je die twee?

Verkopen en Afstand: Hoe combineer je die twee?

‘Hoe maak je verbinding op afstand?’. Verkopen op afstand is een onderwerp dat ons enorm bezighoudt. Om ons heen wordt geroepen ‘dat het werken op afstand nooit meer weggaat’ en ‘dat we voor altijd online blijven’. Wij denken en verwachten dit niet. Als mens hebben we...

Lees meer
Zes tips voor een verkoopgesprek op afstand

Zes tips voor een verkoopgesprek op afstand

Wij zijn er de afgelopen maanden al behoorlijk aan gewend om ook verkoopgesprekken online te voeren. We geven je zes praktische tips om je succes hierbij te vergroten. Tip 1 - Check vooraf je camera, het geluid, het licht en de omgeving. De voorbereiding doe je altijd...

Lees meer
Top 5 verkoopvaardighedentips

Top 5 verkoopvaardighedentips

Kun je jezelf als accountmanager nog verder verbeteren? Het antwoord daarop is een volmondig ‘ja’. Met deze 5 verkoopvaardighedentips kan elke verkoper zichzelf overtreffen. Verkopen is vooral een kwestie van goed luisteren  Tijdens een goed verkoopgesprek ben je...

Lees meer
6 Tips voor een effectieve en duurzame e-mailrelatie

6 Tips voor een effectieve en duurzame e-mailrelatie

Sales e-mails hebben een prominente plek ingenomen in onze communicatie met klanten en prospects. Het is belangrijk dat elk e-mail bericht gaat voor maximale impact en winst, van goede kwaliteit is en ons imago als sales professional versterkt....

Lees meer