Niet bestemd voor opgevers!

Niet bestemd voor opgevers!

Voordat een bedrijf klant wordt, heeft deze klant (bewust en onbewust) al een heel proces doorgemaakt. Misschien was jouw bedrijfsnaam niets eens bekend bij hem of kende hij je naam wel, maar had hij geen idee wat je voor hem kon betekenen. Op dat moment is het...

Lees meer
De 6 belangrijkste principes van value based selling

De 6 belangrijkste principes van value based selling

Als salesprofessional is het natuurlijk uiteindelijk je taak om te verkopen, maar dat hoeft niet bij elk klantcontact je hoofdmissie te zijn. Bij value based selling, of adviserend verkopen, hanteer je een adviserende benadering. Je richt je tijdens het hele...

Lees meer
Salestargets opstellen: eruit halen wat erin zit

Salestargets opstellen: eruit halen wat erin zit

‘Hoe ga ik dat ooit halen?’ Als je salesteam dat blijft verzuchten, dan bestaat de kans dat je sales targets onrealistisch zijn. Gebeurt dit te vaak, dan zal dit je sales team behoorlijk demotiveren en dat heeft een bijzonder slechte invloed op je bedrijfsresultaat....

Lees meer
3 Tips voor leadgeneratie via LinkedIn

3 Tips voor leadgeneratie via LinkedIn

Het genereren van gekwalificeerde leads om de pijplijn te voorzien van zoveel mogelijk kansen op conversie. Dat is zowel de hoogste prioriteit als de grootste uitdaging voor marketeers. Maar de basis van effectieve leadgeneratie verandert continu mee met de...

Lees meer
De gewaardeerde klant

De gewaardeerde klant

De klant van vandaag is goed geïnformeerd en heeft een behoorlijk wensenpakket. Voordat hij met jou spreekt, heeft hij heel waarschijnlijk al flink wat voorwerk gedaan online en weet hij al het een en ander van wat jij, en ook je concurrenten, kunnen bieden. Op een...

Lees meer
Zo focus je op je meest kansrijke prospects

Zo focus je op je meest kansrijke prospects

De eerste maand van Q4 is alweer voorbij. Twee maanden dus nog om je salestargets voor 2020 te halen. We geven je drie strategieën die je helpen je kostbare tijd te gebruiken voor de meest kansrijke prospects.Productiviteit Voor elke verkoper zitten er maar 24 uren in...

Lees meer
Een aandachtige prospect

Een aandachtige prospect

Hoe krijg je jouw prospect zo ver dat hij tijd maakt voor jouw verhaal? We hebben allemaal een inbox vol ongelezen e-mails en meer meetings dan we zouden willen. Het is aan jou om zo ‘to-the-point’ mogelijk over te komen om aandacht te krijgen. Wees beknopt. Altijd....

Lees meer
7 New business-tips: van eerste telefoontje naar lead

7 New business-tips: van eerste telefoontje naar lead

Voor veel verkopers is het geen favoriete bezigheid: telefonische acquisitie. Je krijgt inderdaad met enige regelmaat een ‘nee’ te horen, waarna menig verkoper het bijltje erbij neergooit. Niet doen! Want ten eerste: oefening baart kunst. En ten tweede: een ‘nee’ is...

Lees meer
Verkopen en Afstand: Hoe combineer je die twee?

Verkopen en Afstand: Hoe combineer je die twee?

‘Hoe maak je verbinding op afstand?’. Verkopen op afstand is een onderwerp dat ons enorm bezighoudt. Om ons heen wordt geroepen ‘dat het werken op afstand nooit meer weggaat’ en ‘dat we voor altijd online blijven’. Wij denken en verwachten dit niet. Als mens hebben we...

Lees meer

Champions League

Presteert jouw commerciële organisatie op Champions League niveau?

Ga naar de Champions League!

You have Successfully Subscribed!