Verbetertrajecten structureel aanpakken met de PDCA-methodiek

Verbetertrajecten structureel aanpakken met de PDCA-methodiek

De PDCA-methodiek is geschikt voor vrijwel alle commerciële organisaties. De structurele aanpak kent vier fases: Plan Do Check Act Door de PDCA-methodiek te gebruiken, creëer je een continu lerende organisatie die steeds slimmer en effectiever wordt en daarmee meer...

Lees meer
Accountplan – een effectief plan op één A4

Accountplan – een effectief plan op één A4

Veel accountmanagers herkennen het waarschijnlijk wel. De wens is om meer uit bestaande klanten te halen, de relatie met bestaande klanten te verbeteren en meer verschillende diensten aan de bestaande klanten te verkopen. En de wens vanuit het management is dus dat er...

Lees meer
Multichannel Acquisitie met Social Selling

Multichannel Acquisitie met Social Selling

Sales focust zich op twee belangrijke facetten: acquisitie en het behouden van de geacquireerde klanten. De meest effectieve vorm van acquisitie is het gecombineerd inzetten van online en offline kanalen. Deze vorm heet multichannel acquisitie: het inzetten van online social selling platformen in combinatie met traditionelere […]

Lees meer
Multichannel acquisitie is heel effectief

Multichannel acquisitie is heel effectief

Acquisitie is waarschijnlijk het meest besproken onderwerp binnen de commercie. Afgelopen jaren was de trend in de berichtgeving dat koude acquisitie niet meer zou werken en alles naar social selling zou gaan via de online platvormen. Gelukkig (of voor sommige helaas)...

Lees meer
whitepaper toekomst sales en marketing in b2b

Download onze nieuwe Whitepaper

De toekomst van sales & marketing in de B2B-markt

Nu downloaden!

You have Successfully Subscribed!