Commerciële transformatie: nut en noodzaak

Commerciële transformatie: nut en noodzaak

Er vindt op dit moment een ingrijpende transformatie plaats in de wereld van B2B-commercie, zo blijkt uit onderzoek van Gartner. De buyer journey verschuift steeds meer en versneld naar online.Het onderzoek geeft aan dat inmiddels 50% van de zakelijke beslissers...

Lees meer
De rol van content in de B2B-buyer journey

De rol van content in de B2B-buyer journey

In de loop van het afgelopen jaar tot aan vandaag de dag zijn we redelijk gewend geraakt aan zakendoen binnen de ‘social distancing’-normen. Face-to-face contact is deels vervangen door online alternatieven. Kopers zijn in hun informatiebehoefte afhankelijker van...

Lees meer
Het belang van buyer enablement

Het belang van buyer enablement

Buyer enablement is simpelweg gezegd het optimaal helpen van je prospects en klanten tijdens hun aankoopproces. Door dit te vereenvoudigen en zo comfortabel mogelijk te maken. Een koper doorloopt in zijn aankoopbeslissing een aantal stappen, waarbij je hem als...

Lees meer
Toenemend belang technologie & tooling

Toenemend belang technologie & tooling

De steeds verdergaande ontwikkeling van de technologie en (online) tooling biedt mooie kansen in het hele koopproces. Een CRM-pakket alleen is niet meer voldoende. Je moet steeds meer inzicht krijgen in het gedrag van de prospect of klant en de fase waarin hij zich...

Lees meer
Blik naar Buiten

Blik naar Buiten

Meer dan de helft van leidinggevenden in sales geeft aan dat ze in hun functie rond allerlei interne organisatorische processen moeten werken. En dat terwijl ze zich vrijwel fulltime zouden moeten kunnen richten op het zo goed mogelijk begeleiden van hun salesteam bij...

Lees meer
Toegevoegde waarde van accountmanagers groter dan ooit

Toegevoegde waarde van accountmanagers groter dan ooit

De tijd dat informatie nog schaars was en je als accountmanager genoeg had aan kennis van je eigen product of dienst om deze te kunnen verkopen, ligt ver achter ons. De huidige en vooral toekomstige klant verwacht aanzienlijk meer van een accountmanager.De prospect...

Lees meer
Samensmelting van marketing en sales

Samensmelting van marketing en sales

De customer journey verloopt in B2B niet meer lineair. Het kent een veelvoud aan contactmomenten die steeds via verschillende on- en offline kanalen verlopen. Ook niet elke klant doorloopt dezelfde journey. De oriëntatiefase is niet altijd online is en de koopfase...

Lees meer
De zomer is voorbij

De zomer is voorbij

Hopelijk krijgen we nog een paar mooie najaarsdagen, maar de zomervakantie is inmiddels voorbij. Hoog tijd dus om hard te werken aan het halen van je omzetdoelen voor dit jaar. En een uitdagend jaar is het. Niet altijd even leuk misschien, maar wel een jaar dat mooie...

Lees meer
whitepaper toekomst sales en marketing in b2b

Download onze nieuwe Whitepaper

De toekomst van sales & marketing in de B2B-markt

Nu downloaden!

You have Successfully Subscribed!