Vier belangrijke B2B-marketingtrends in 2023-2024

Vier belangrijke B2B-marketingtrends in 2023-2024

De B2B-markt heeft te maken met een nieuwe generatie inkopers met nieuwe verwachtingen over het aankoopproces. De technologische ontwikkelingen volgen elkaar pijlsnel op, de economische omstandigheden zijn onzeker en duurzaamheid wordt steeds belangrijker. Deze...

Lees meer
Zo verbeter je je leadkwaliteit

Zo verbeter je je leadkwaliteit

Het genereren van leads is een niet te missen onderdeel van vrijwel elk salesproces.  Maar potentiële klanten vinden en aantrekken is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Te weinig, maar óók te veel leads hebben een slechte...

Lees meer
Voorkom ‘quiet quitting’ bij je (sales)medewerkers

Voorkom ‘quiet quitting’ bij je (sales)medewerkers

Elkaar snel opvolgende ontwikkelingen blijven de wereld van B2B-sales op zijn kop zetten. Salesmensen voelen de druk van de toenemende complexiteit van hun vak en kunnen zich hierdoor enigszins gefrustreerd of verloren voelen. Ook voelen ze zich soms losgekoppeld van...

Lees meer
B2B-relatiebeheer versus toenemende digitalisering

B2B-relatiebeheer versus toenemende digitalisering

Het onderhouden van uitstekende relaties met je B2B klanten is essentieel. Het lijkt echter door de toenemende digitalisering steeds een beetje lastiger om dit te doen. Klantcontact vindt meer geautomatiseerd plaats en er is minder gelegenheid en tijd voor...

Lees meer
Nieuw programma: Business Sustainability

Nieuw programma: Business Sustainability

Op vrijdag 14 april 2023 hadden we een professionaliseringsdag op Nyenrode Business Universiteit. De dag stond in het teken van Sustainability, een thema waar we met zijn allen niet meer omheen kunnen en waarop wij onszelf willen blijven ontwikkelen. De dag werd...

Lees meer
Innovatie: zo blijf je relevant voor je klanten

Innovatie: zo blijf je relevant voor je klanten

Wil je nu en in de toekomst relevant zijn voor je klanten, dan is innoveren essentieel.  Dat is een bekend gegeven. Maar hoe combineer je als directie je dagelijkse business, gericht op de kortere termijn, met het bepalen van de richting waarin je je organisatie op de...

Lees meer
Zo verbeter je de betrokkenheid van werknemers 

Zo verbeter je de betrokkenheid van werknemers 

Tegenwoordig vertrouwen organisaties meer dan ooit op de inzet en betrokkenheid van hun medewerkers. Maar hoe verbeter je die betrokkenheid? In de praktijk blijken de principes niet zozeer ingewikkeld, maar ze moeten wél prioriteit krijgen.   Volgens diverse...

Lees meer
Commercieel gezien kan het altijd beter…

Commercieel gezien kan het altijd beter…

Als salesteam ben je continu op zoek naar de meest winstgevende manieren voor een succesvolle afzet van je product of dienst. Digitale trends en ontwikkelingen zullen daarbij sales verder gaan beïnvloeden. Moderne technologie maakt het mogelijk om nieuwe doelgroepen...

Lees meer

Impactvol Leiderschap

De wereld verandert, hoe ga je als leider mee?

Ga naar de Whitepaper!

You have Successfully Subscribed!