Verandermanagement op gevoel

Verandermanagement op gevoel

 “Een ware leider legt een besluit niet op,  maar zorgt ervoor dat mensen het zichzelf opleggen” Nelson MandelaHoe motiveer je je organisatie?  Het is wellicht een van de grootste frustraties van de hedendaagse bedrijven: op het moment dat de omgeving vraagt om een...

Lees meer
Commerciële transformatie: nut en noodzaak

Commerciële transformatie: nut en noodzaak

Er vindt op dit moment een ingrijpende transformatie plaats in de wereld van B2B-commercie, zo blijkt uit onderzoek van Gartner. De buyer journey verschuift steeds meer en versneld naar online.Het onderzoek geeft aan dat inmiddels 50% van de zakelijke beslissers...

Lees meer
Kriebelende ambities

Kriebelende ambities

Heb jij als ondernemer ook regelmatig het gevoel dat het beter kan binnen je onderneming? Maar dat je niet direct scherp hebt hoe dat te realiseren? Heb je al wel verschillende pogingen ondernomen, echter met wisselende resultaat? Ter geruststelling: je bent zeker...

Lees meer
3 Tips voor leadgeneratie via LinkedIn

3 Tips voor leadgeneratie via LinkedIn

Het genereren van gekwalificeerde leads om de pijplijn te voorzien van zoveel mogelijk kansen op conversie. Dat is zowel de hoogste prioriteit als de grootste uitdaging voor marketeers. Maar de basis van effectieve leadgeneratie verandert continu mee met de...

Lees meer
De rol van content in de B2B-buyer journey

De rol van content in de B2B-buyer journey

In de loop van het afgelopen jaar tot aan vandaag de dag zijn we redelijk gewend geraakt aan zakendoen binnen de ‘social distancing’-normen. Face-to-face contact is deels vervangen door online alternatieven. Kopers zijn in hun informatiebehoefte afhankelijker van...

Lees meer
Het belang van buyer enablement

Het belang van buyer enablement

Buyer enablement is simpelweg gezegd het optimaal helpen van je prospects en klanten tijdens hun aankoopproces. Door dit te vereenvoudigen en zo comfortabel mogelijk te maken. Een koper doorloopt in zijn aankoopbeslissing een aantal stappen, waarbij je hem als...

Lees meer
Toenemend belang technologie & tooling

Toenemend belang technologie & tooling

De steeds verdergaande ontwikkeling van de technologie en (online) tooling biedt mooie kansen in het hele koopproces. Een CRM-pakket alleen is niet meer voldoende. Je moet steeds meer inzicht krijgen in het gedrag van de prospect of klant en de fase waarin hij zich...

Lees meer
Blik naar Buiten

Blik naar Buiten

Meer dan de helft van leidinggevenden in sales geeft aan dat ze in hun functie rond allerlei interne organisatorische processen moeten werken. En dat terwijl ze zich vrijwel fulltime zouden moeten kunnen richten op het zo goed mogelijk begeleiden van hun salesteam bij...

Lees meer
Beter presteren in sales? Gebruik deze neuro-salestips

Beter presteren in sales? Gebruik deze neuro-salestips

Als accountmanager weet je als geen ander dat mensen van mensen kopen. Een goede relatie is de basis van een goede leverancier-klantrelatie. Maar wat kun jij als accountmanager doen om nieuwe relaties met klanten aan te gaan en bestaande relaties te verstevigen? We...

Lees meer
whitepaper toekomst sales en marketing in b2b

Download onze nieuwe Whitepaper

De toekomst van sales & marketing in de B2B-markt

Nu downloaden!

You have Successfully Subscribed!